Bukan Tun M, tapi Syed Saddiq punca PH kalah - Syaiful Irfan Anang

Share
HTML-code
  • Published: 18 November 2019
  • Ketua Pemuda Pakatan Harapan (PH), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dipersalahkan susulan kekalahan PH dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Tanjung Piai pada Sabtu.

    SUBSCRIBE to NJOI AWANI:
    https://www.youtube.com/user/njoiawani?sub_confirmation=1

    Visit http://www.astroawani.com for more news
    Astro AWANI LIVE http://www.astroawani.com/videos/live

    Social Media:
    FACEBOOK https://www.facebook.com/astroawani
    TWITTER https://twitter.com/501Awani
    INSTAGRAM https://www.instagram.com/501awani

    #AstroAWANI #BuletinAWANI #BeritaTerkini #BeritaSemasa #AWANI745 #BeritaMalaysia #AWANISarawak #KomunitiAWANI #BeritaUtamaHariIni

Comments • 1 006

  • Zainal Nen
    Zainal Nen  1 days back

    PH klau nk menang smbunyikn Guan eng jgn sdkitpun kelibatnya org nmpak apalgi buka mulut stiap patah prktaannya mnybbkn rkyt naik syeh..sorokkn dia smpai lps Pru 15 klau nk menang

    • prodoss gaming
      prodoss gaming  5 days back

      Bagus lah ph aq bagi tepukan banyak minum minyak kelapa orang minum minyak zaitun ikut ajaran islam bodo!!!!!

      • Hadynn Adin
        Hadynn Adin  2 weeks back

        Kerajaan bukan untuk membantu rakyat:tpi medan untuk tunjuk taring masing2,sampai tahap Lambang serta bendera LTTE dipamerkan,Usaha bawa balik Abu Ching ping,Pertikai serta Penghinaan kedudukan Sultan & Agong secara terbuka serta situasi perabutan jawatan kempinan yg menenggalamkan tanggungjwb terhadap rakyat dgn hutang negara makin bertambah.....Siapa Rakyat Yg tak merasa Risau selapas Digambarkan keadaan masa depan bekal dihadapi kesan pendekatan kepimpinam PH...👹👹👹

        • Quea lundi
          Quea lundi  2 weeks back

          Pasai apa letakkan kesalahan kpd seorang saja.. kenapa tak lihat kpd kelemahan diri PH itu sdri.

          • Harz Elle
            Harz Elle  2 weeks back

            tanah melayu biar orang melayu yang memerintah

            • John76 simmon
              John76 simmon  2 weeks back

              Kalau madir betul jaga melayu. Sepanjang 22 tahun dia perintah Malaysia,kaum bumiputera mesti punya tanah dan aset2 yang baik untuk masa depan anak cucu cicit.

              Tapi melayu tak de apa2.yg ada tu dkt kelantan dengan terengganu yg masih tanah milik melayu.sipi sipi lg kna jual.Negeri lain kena sapu habis.jangan kata tanah.rumah pun tak mampu beli masih ramai yang menyewa.

              Jangan kata melayu malas! Cebur kan diri dalam perniagaan dan cuba tengok macam mana nak pergi jauh dengan monopoli negara jiran lg yg memang dah siap pegang malaysia punya ekonomi.

              Tak percaya?Cuba la berniaga.buat trading company.see how the game is made.Nasib ada Allah yang sentiasa bantu hamba-hambanya.Kalau tak,lebur dah bumiputera ni.silap ari bulan kena duk dkat south africa dengan orang melayu sana.

              • DINO DINO
                DINO DINO  3 weeks back

                Syed sadid jgn grip nanti patah tulang dia tulang dia lembut kulit dia lembut nanti koyak takvcaya tanya papagomo

                • DINO DINO
                  DINO DINO  3 weeks back

                  pEnipu munafik

                  • Khairul Azizul
                    Khairul Azizul  3 weeks back

                    kikikiki...tiada pun salah dia si saddiq tu yg atas dok menipu yg bwh plak kena tunding jari...

                    • Shazrey Ramzy
                      Shazrey Ramzy  3 weeks back

                      Welcome MUAFAKAT NASIONAL BN PAS

                      • Mohd. Joshua Ong Abdullah

                        DaP MuSuH NeGaRa. SnAkE iN HuMaN SkiN. BaTaL PrOjEcT, KeMuDiAn ALiH DaNa DeNgAn BuAt PrOjEcT Ke KaWaSaN SeNdiRi, PeNipUaN & DaNa Di CuRi. MaSuK KoCeK SeNdiRiKaN & KayaKaN KrOni. RaKyAt TeLaH Di TiPu. TaKtiK KoToR & KeJi

                        • F Step
                          F Step  3 weeks back

                          Kaki kencing

                          • Mohd Majib
                            Mohd Majib  3 weeks back

                            Smua menyalahkan 1 sama lain! Dlu kuat br janji ! Skg smua diam2 ! Mkn gaji buta

                            • Sharizman Riduan
                              Sharizman Riduan  3 weeks back

                              Kalah sebab ... org malas nk g mengundi .. buat apa ??? Cukupla Najib dah turun .. itu ja kami mahu .. depa pula dok syok sendiri .. dem

                              • ahmad faridah
                                ahmad faridah  3 weeks back

                                PH akn ke LAUT..

                                • Ismail Rahman
                                  Ismail Rahman  3 weeks back

                                  Kata Mahathir kekalahan tg. Piai krana "cost of living" yg tinggi. Prsoalannya siapa yg menybbkan ianya Naik!!!

                                  • Red Mustang75
                                    Red Mustang75  3 weeks back

                                    Bukan salah individu, semua salah PH. Rakyat dah meluat! Hidup Muafakat Ummah !!

                                    • Azri saidol
                                      Azri saidol  3 weeks back

                                      BUDAK SADDIQ SIBUK DENGAN MEDIA MASA, NAK CARI KENALAN DAN GLAMOUR. DAN RANCANGAN MELETOP LEBIH PENTING 😁

                                      • mohammad adli rahim
                                        mohammad adli rahim  3 weeks back

                                        dah kalah sme laaa salah , bgs gak kalah , rakyat dh Benci PH , PRU 15 x lama dah..... cpt2 tuko kerajaan laaa

                                        • Faizura Embong
                                          Faizura Embong  3 weeks back

                                          Tuhan tidak akan jga orang yang salah

                                          • Abdul Hafiz
                                            Abdul Hafiz  3 weeks back

                                            Bukan salah si sadiq ph penipu siapa yang nak undi itu pun tak faham ke

                                            • Azhar Kamaruddin
                                              Azhar Kamaruddin  3 weeks back

                                              Pakatan hancing,pakatan haprak,pakatan hangit,salah apa,semua salah sbb kencing kuat,lagi kuat dari kuat harimau😂😂😂

                                              • Muhammad Fairouz
                                                Muhammad Fairouz  3 weeks back

                                                aku respek kau tun, 20 tahun, smpai hilang kawan.. tapi kau yg sekarang tunduk pada DAP, dgn zionist je berani.. next pru setengah org BN yg tersokong PH sbb pengaruh kau, akan benam PH dalam kubur.. mana lah kami nak tahu kau makin tua makin liberal.. Tun M sampah! ops, xsangka ter tulis mcm tu.. akhirnya!

                                                • zahirfuddin shah bhari
                                                  zahirfuddin shah bhari  3 weeks back

                                                  aku masih pelik ...ada ramai penyokong2 banggang PH di belakang tabir lagi... bengap x sudah.. simpan2 sikit bengap korg tu... kembalikan kepimpinan kemelayuan dan kedaulatan melayu dan islam.. katakan "no more to PH"

                                                  • Che Ridina bt Harun
                                                    Che Ridina bt Harun  3 weeks back

                                                    Hahahahaha kalahhhhhhhh......😂😂😂😂😂😂salah pakatan harapan lahhhh...

                                                    • rifqi rafizi
                                                      rifqi rafizi  3 weeks back

                                                      KALAH SEBAB RAYKAT DAH MUAK DENGAN KEBOBROKAN PAKATAN HARAPAN. SEMOGA TERKUBUR PRU15. AAMIN.

                                                      • Mohd Noor Azman Md Sarip

                                                        PH ni kalo gagal buat keje akan salahkan pihak lain phm sgt perangai hanceng tu.. Hancurrr

                                                        • Zil
                                                          Zil  3 weeks back

                                                          Dah mula nk salahkn org dah. Sedarlah Tun. Politik busuk

                                                          • chaqrulneyzam
                                                            chaqrulneyzam  3 weeks back

                                                            i stand for syed saddiq . dah kalah salah orng . so childish. grown up la bodo . skrng nak dekat 2020 kot? haish

                                                            • Hati Keseorangan
                                                              Hati Keseorangan  3 weeks back

                                                              Perasaan bgs betul manusia jd kerajaan ni haha

                                                              • Hamali Nasir
                                                                Hamali Nasir  3 weeks back

                                                                Jangan salahkan orang lain. Kalau dah ramai rakyat pilih bn mcam mna juga. Ujian

                                                                • yaz1234 sentul
                                                                  yaz1234 sentul  3 weeks back

                                                                  Mcm2 isu timbul sejak jadi kerajaan.........sehingga lah hari ini.....apa yg dijanjikan pada rakyat langsung tak nampak........dah 1 tahun 6 bulan.......kes adib sampai kini tak nampak bayang...pembunuh adib bebas tak dpt dikesan....isu ekonomi....masih tak nampak jalan...harga barang mahal.....isu rasis yg sering dimainkan DAP......LGE Sibuk jual aset.....MADEY sibuk tak Habis2 isu 1MDB....isu LTTE..........dan banyaj lagi......sampaikan kebajikan rakyat terabai.....kemudahan2 yg diberi oleh BN dulu ada yg dimansuhkan ada yg dikurangkan dan ada yg tak dpt langsung seperti petani nelayan dan pekebun2....gaji penjawat awam tak naik2.....duit kita semakin mengecil berbanding negara jiran..ekonomi kita merosot ....pelabur2 dah banyak yg cabut ke negara jiran....
                                                                  RAKYAT DAH BUKA MATA SEKARANG....ADA YG MENYESAL UNDI PH...KONON NAK RASA PEMBANGKANG JADI KERAJAAN...
                                                                  LEPAS MENANG RAKYAT DIKENCING ......RAKYAT DAH BENCI DGN PH.....KERANA DAP YG BANYAK BUAT KEPUTUSAN....BUKAN MADDEY....
                                                                  ATOK JADI PAK TURUT DAP....

                                                                  • North Borneo
                                                                    North Borneo  3 weeks back

                                                                    Kerajaan yg menyamun Hasil Rakyat berbanding Kerajaan yg tak tepat janji rakyat. Mna korang pilih?

                                                                    • ach Fa
                                                                      ach Fa  3 weeks back

                                                                      Syed anak pelacur lah

                                                                      • Ali 786
                                                                        Ali 786  3 weeks back

                                                                        Hahhaa..kenapa tak salahkan DAP sebenarnya.nak kena Kan jgk melayu.haishhh.ini sebab DAP sudah melampau.rakyat benci DAP
                                                                        Dahalu rakyat TOLAK UMNO SBB NAJIB DAN ROSMAH.SEKARANG RAKYAT TOLAK PH SEBAB "DAP"

                                                                        • Asip
                                                                          Asip  3 weeks back

                                                                          Biasalah tu.. ini kan drama politik..

                                                                          • YR 7
                                                                            YR 7  3 weeks back

                                                                            pancing undi org muda lepastu janji nak bantu tp tak tunai. dah boleh buat filem munafik 3

                                                                            • HONG SJ
                                                                              HONG SJ  3 weeks back

                                                                              why is Dr M blaming the Youth and Sports Minister for????

                                                                              • Fatin Naziehah
                                                                                Fatin Naziehah  3 weeks back

                                                                                Dia tu YB nak bajet popular jer.. Wtfishhhh

                                                                                • Fatin Naziehah
                                                                                  Fatin Naziehah  3 weeks back

                                                                                  Betul semua salah dia

                                                                                  • wxirdo
                                                                                    wxirdo  3 weeks back

                                                                                    jangan telampau hate dekat syed, nnti dia bunuh diri, korang x claim 💔

                                                                                    • siti aicah
                                                                                      siti aicah  3 weeks back

                                                                                      dh mungkir janji , masih tk sedar dh kalah

                                                                                      • Atok Rare
                                                                                        Atok Rare  3 weeks back

                                                                                        “This all bullshit is full of DRAMA (pathetic Phancing)

                                                                                        • Atok Rare
                                                                                          Atok Rare  3 weeks back

                                                                                          “This all bullshit is full of DRAMA (pathetic Phancing)

                                                                                          • Azhar Azmi
                                                                                            Azhar Azmi  3 weeks back

                                                                                            X habeh2 dgn tuduh-menuduh....tuding-menuding....hmmm...sampai bila?🤔

                                                                                            • Marzuki Mustafa
                                                                                              Marzuki Mustafa  3 weeks back

                                                                                              ayuh dakwa seret rosmah sekutu2

                                                                                              • Shazrey Ramzy
                                                                                                Shazrey Ramzy  3 weeks back

                                                                                                SEDARLAH..NEXT PILIHANRAYA WAJIB KALAH TERUK PH... WELCOME BACK UMNO PAS MUAFAKAT NASIONAL

                                                                                            • Marzuki Mustafa
                                                                                              Marzuki Mustafa  3 weeks back

                                                                                              nfc lembu ...semua yg terlibat arul kanda

                                                                                              • Marzuki Mustafa
                                                                                                Marzuki Mustafa  3 weeks back

                                                                                                dakwaan pd najib sekutu2 mesti teruskan sampai sudah penamat termasuk yg tetlibat felda felcra nrc jo low kunan shahidan semua yg korupsi

                                                                                                • Shazrey Ramzy
                                                                                                  Shazrey Ramzy  3 weeks back

                                                                                                  Muafakat Nasional UMNO PAS.. Terbaikkk